Nu reusesti sa slabesti? Acest articol te va ajuta!

Hai sa fim seriosi, cu totii stim ca informatia nu este ceea ce iti lipseste atunci cand vrei sa slabesti.

Fiecare dintre cei care vor sa slabeasca stiu exact ce au de facut, stiu cu ce gresesc in prezent si ce ar trebui sa faca pe viitor pentru a atinge greutatea ideala, de la a manca regulat si sanatos, pana la a face miscare periodic. In ceea ce priveste informatia, nu ducem deloc lipsa de ea.

Altele sunt motivele care ne trag inapoi, si ele sunt limitari de ordin mental.

In principal, exista 3 mari situatii care apar frecvent si care te pot sabota atunci cand vrei sa pierzi in greutate:

  1. Nu reusim sa ne apucam de dieta, pur si simplu nu gasim factorul motivational, amanam si ne gasim scuze de genul: nu este inca timpul potrivit.

  2. Reusim sa ne apucam de un plan, dar nu reusim sa il ducem pana la capat. De obicei dupa prima saptamana incep sa apara problemele. Se creaza contexte de asa natura incat sa nu respectam meniul sanatos pe care ni-l propusesem sau se intampla sa nu mai ajungem sa facem miscare, etc.

  3. Reusim sa finalizam cu succes un proces de slabit, dar peste o scurta perioada de timp revenim la vechile obiceiuri, iar de cele mai multe ori punem inapoi kilogramele pierdute, si chiar altele in plus.

Daca te afli intr-una dintre aceste situatii, iata care este problema: imaginea ta de la nivel subconstient ramane neschimbata, astfel ca mintea ta va gasi solutii sa pastreze realitatea in concordanta cu aceasta imagine. Altfel spus, daca mintea ta nu a acceptat ideea ca tu sa fi slabit, nu vei reusi sa faci schimbari de durata.

De aceea cea mai buna abordare este sa incepi prin a lucra la nivel mental, pentru ca schimbarea sa survina usor si normal in viata ta si sa elimini blocajele care te limiteaza.

Vezi aici povestea mea despre cum am reusit sa slabesc:

http://www.echilibrusiperformanta.ro/cum-slabit-si-ajuns-cea-mai-buna-forma-fizica/

Studii recente asupra mintii umane au demonstrat urmatorul fapt:

Mintea noastra nu face diferenta intre realitate si imaginatie, cu conditia ca imaginile create sa fie foarte clare si insotite de emotie! Astfel spus, exista posibilitatea sa ne pacalim mintea ca am realizat deja lucrul respectiv, iar aceasta va face facilita procesul pana la atingerea obiectivului.

Ce inseamna asta? Ca doar imi imaginez si nu mai trebuie sa fac nimic altceva? Bineinteles ca NU! Va fi nevoie in continuare sa actionezi pentru atingerea obiectivului. Diferenta este ca acest proces va fi unul mai usor, pentru ca mintea ta nu va mai opune rezistenta, iar rezultatele vor fi unele de durata!

Ca sa reusesti pe termen lung, ai nevoie de un plan si de o abdordare care fie in acord atat cu mintea subconstienta, cat si cu mintea constienta. Pentru imaginea de la nivel subconstient poti lucra cu vizualizarea creativa. Deasemenea ai nevoie sa identifici convingerile care te limiteaza si sa le confrunti.

Pentru partea constienta ai nevoie sa faci lucrurile despre care stii cu tarie ca te vor ajuta: mese regulate, meniu sanatos, miscare, etc.

Procesul de vizualizare creativa, daca respecta cateva caracteristici, va modifica imaginea care se afla in subconstientul tau. Ai nevoie de 10-15 minute zilnic, ideal de doua ori pe zi.

Iata cateva caracteristici de baza ale acestui proces, pentru ca el sa fie unul reusit:

  • se practica intr-o stare de relaxare
  • imaginile pe care le creezi in mintea ta vor trebui sa fie cat mai clare
  • totul se desfasoara la timpul prezent
  • imaginile trebuie sa genereze o emotie cat mai puternica

O alta greseala frecventa pe care o facem atunci cand incepem un proces de slabit este ca incepem cu schimbari radicale in stilul nostru de viata, astfel ca mintea noastra va percepe acest proces ca pe unul incarcat de durere si astfel va crea contexte sa ne saboteze. Este nevoie de un plan adaptat, cu modificari usoare in primele 30 zile, perioada in care mintea noastra opune cea mai mare rezistenta, urmand ca treptat, de la saptamana la saptamana sa ne apropiem de un stil de viata sanatos. Procesul trebuie sa fie unul monitorizat si evaluat periodic, pentru ca randamentul sa fie unul maxim.

Acestea sunt cateva din elementele pe care le folosesc in sedintele individuale din cadrul programului “Focus on YOU”, alaturi de alte elemente si exercitii practice ce tin de modul cu functioneaza mintea, pastrarea motivatiei, eliminarea convingerilor care te limiteaza, si altele.

Pentru ca programul este valabil doar pentru Bucuresti, si au fost cereri mari din alte orase, am creat o varianta online a acestui program.

Practic este vorba de un instrument de lucru  format dintr- un ebook, care contine informatiile esentiale de care ai nevoie si un workbook – care curprinde un plan practic pentru a finaliza acest proces. Am pastrat lucrurile simple si usor de pus in practica.

Pana pe 15 iulie produsul beneficiaza de un pret special de lansare. Iar  membrii din comunitatea echilibrusiperformanta beneficiaza de un pret redus. Tot ce trebuie sa faci este sa  folosesti codul “echilibru” in formularul de comanda.

Poti comanda aici:

Programul – Focus on You – Online

Cu drag,

Adrian

 

Comentarii FB

comentarii

It's only fair to share...Share on Facebook
Facebook
0Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin